سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برسد به دست سردار
نویسنده : روح الله عماد
تاریخ : سه شنبه 91 مرداد 31
زمان : ساعت 4:11 عصر

 

 

 در یک مجلسی بودم که ساعت نه شب پیامکی امد به این مضمون ((رؤیانیان مدیر عامل پرسپولیس شد)) برای جمع خواندم همه گفتند برد با رؤیانیان است اما با قاطعیت اعلام کردم یقینا باخت با رؤیانیان است. افراد مقابل ادله شان را اوردند من هم پاسخ دادم اما بعد از ان مجلس اول خودم را شماتت میکردم که از کجا انقدر مطمئنی و بعد هم خدا خدا میکردم که این خبر تکذیب شود اما فردا ظهر خبر تایید شد. 

مدتی گذشت اخباری از گوشه و کنار به دستم میرسید که مؤید حرفهایم بود ولی باور نمیکردم. سردار را از نزدیک میشناختم ،قبولش برایم سخت بود اما مدتی گذشت تا ماجرای خریدهای میلیاردی در فوتبال پیش امد و هشداری بود برای ورود تفکری جدید در فوتبال الوده این کشور.و  تفکری که بوی سرمایه داری رنگ باخته را میداد. باز هم گذشت تا مصاحبه ای از محمد اقا در مقابل درب ورودی هتل لاله توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران پخش شد. کلماتی از زبان حاج محمد محبوب خودمان بیرون امد که شوکه شدیم. گویا او شستشوی مغزی شده. میگفتم مگر میشود یکنفری بعد از پنجاه سال که شخصیتش شکل گرفته،چند ماهه تغییر کند؟؟!! باز هم گذشت تا دیشب که از برنامه نود مصاحبه سردار پخش شد و ان جمله سخیف فوضول... بر زبان ایشان رانده شد. 

اما با اجازه سردار من قصد فوضولی دارم. اولین فوضولی این باشه: سردار عزیز ما شاهد معامله ای هستیم که دو سرش باخت است. اما نمیدانیم ابروی پر ثمرت را با چه چیز معامله کردی؟  ما نمیدانیم شرت بازیکنان پرسپولیس سرخ تر است یا خون همسنگرانت ؟ ما نمیدانیم ریش بلند و چفیه را ببینیم یا ادبیات تغییر کرده شما را ؟ مانمیدانیم فرماندهی کمیته و ناجا مازندران و راهنمایی و رانندگی را ببینیم یا مدیریت زودگذر و بی ثمر پرسپولیس را ؟ ما نمیدانیم خیلی چیزهای دیگر را ببینیم یا خیلی چیزهای دیگر را ؟؟؟؟؟ اما به همان همسنگرانت قسم نمیتوانیم از دست رفتنت را ببینیم ، نمیتوانیم تغییر منفی تورا ببینیم ، نمیتوانیم سرمایه عظیم گذشته ات که در حال سوختن است را ببینیم در حالیکه توان مهار انرا داری. 

سردار ، امام صادق میفرماید مؤمن ایینه مؤمن است ،من خودم را مؤمن نمیدانم اما تو یادت هست چه حسابی روی تو باز کرده بودیم  من و شما خوب همدیگر را میشناسیم به هر سه قسم جلاله سوگند این جایگاهت نیست و از تو استدعا میکنیم از فوتبال کناره بگیر حتی اگر خانه نشین میشوی. و بدان یقینا به نفعت هست. و باز هم بدان که دلمان خون است و با اطمینان میگم ابروی ارزشمندت را به دست گرفتی و برای ما خیلی سخت است. 

یاعلی     

 




| نظر



Design By : Ashoora.ir